Τετάρτη, 15 Απριλίου 2009

Θαλασσάκι μου Ταμπλατούρες - midi

Τραγούδι: Θαλασσάκι μου
Μουσική/Στίχοι: Παραδοσιακό - Νησιώτικο

Κατεβάστε την Ταμπλατούρα για μπουζούκι και το midi αρχείο από ΕΔΩ


Στίχοι Συγχορδίες

Em Am G D Em
Θάλασσα, θάλασσα τους θαλασσινούς, θαλασσάκι μου ] 2x
Am Em
μην τους θαλασσοδέρνεις
Am Em D Em
θαλασσώνουμαι, για σένα ξημερώνουμαι

Ροδόσταμο, ροδόσταμο να γίνεσαι, κι ωχ, αμάν, αμάν ] 2x
Την ρότα τους να ραίνεις
θαλασσάκι μου και φέρε το πουλάκι μου

Em G Em D Em
Θάλασσα κι αλμυρό νερό να σε ξεχάσω δεν μπορώ
Να σε ξεχάσω δεν μπορώ, θάλασσα κι αλμυρό νερό

Θάλασσα, θάλασσα που τον έπνιξες, κι ωχ, αμάν, αμάν ] 2x
της κοπελιάς τον άντρα
θαλασσάκι μου και φέρε το πουλάκι μου

Κι η κοπελιά, κι η κοπελιά είναι μικρή, θαλασσάκι μου ] 2x
και δεν τής πάν’ τα μαύρα
θαλασσάκι μου και φέρε το πουλάκι μου

Θάλασσα κι αλμυρό νερό...

Δείτε Επίσης