Κυριακή, 24 Μαΐου 2009

Ρόζα - Ταμπλατούρες - midi

Τραγούδι: Ρόζα
Μουσική/Στίχοι: Μικρούτσικος Θάνος/Αλκαίος Άλκης

Κατεβάστε την Ταμπλατούρα για μπουζούκι και το midi αρχείο από ΕΔΩ


Στίχοι - Συγχορδίες



Fm D# Fm Cm C# D# Fm
Τα χείλη μου ξερά και διψασμένα
Fm D# G#
γυρεύουνε στην άσφαλτο νερό
C# D# C Fm
Περνάνε δίπλα μου τα τροχοφόρα
A#m G#D#G#
και συ μου λες μας περιμένει μπό....ρα
A#m Cm Fm
και με τραβάς σε καμπαρέ υγρό

- Βαδίζουμε μαζί στον ίδιο δρόμο
μα τα κελιά μας είναι χωριστά
Σε πολιτεία μαγική γυρνάμε
Δε θέλω πια να μάθω τι ζητάμε
φτάνει να μου χαρίσεις δυο φιλιά

- Με παίζεις στη ρουλέτα και με χάνεις
σε ένα παραμύθι εφιαλτικό
Φωνή εντόμου τώρα είν’ η φωνή μου
Φυτό αναρριχόμενο η ζωή μου
με κόβεις και με ρίχνεις στο κενό

- Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία
Πώς η ιστορία γίνεται σιωπή
Τι με κοιτάζεις Ρόζα μουδιασμένο
Συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω
τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί

- Αγάπη μου από κάρβουνο και θειάφι
Πώς έχει αλλάξει έτσι ο καιρός
Περνάνε πάνω μας τα τροχοφόρα
κι εγώ μες στην ομίχλη και τη μπόρα
κοιμάμαι στο πλευρό σου νηστικός

- Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία...
Δείτε Επίσης