Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2009

Ησουνα τι Ησουνα - Παξιμαδοκλέφτρα

Τραγούδι: Ησουνα τι Ησουνα - Παξιμαδοκλέφτρα
Μουσική/Στίχοι: (Αγνώστου)

Κατεβάστε την Ταμπλατούρα για μπουζούκι και το mp3 αρχείο από ΕΔΩ

Στίχοι - Συγχορδίες


Dm F Dm D DmC
Ήσουνα τι ήσουνα μια παξιμαδοκλέφτρα
Dm F Dm C Dm
Τώρα που σε πήρα εγώ, γυρεύεις σούρτα-φέρτα
-
Ήσουνα ξυπόλητη και γύρναγες στους δρόμους
Τώρα που σε πήρα εγώ, γυρεύεις ιπποκόμους
-
Ήσουνα ξυπόλητη και μάζευες τους σπόρους
και τώρα που σε πήρα εγώ, ζητάς αεροπόρους
-
Ήσουνα ξυπόλητη και μάζευες κοσάρια
Τώρα που σε πήρα εγώ, γυρεύεις κατοστάρια
-
Ήσουνα στην αγορά και μάζευες ραδίκια
Τώρα που σε πήρα εγώ, γυρεύεις σκουλαρίκια
-
Έριξα τα ζάρια μου κι έφερα έξη πέντε
και τους μπάτσους στη γωνιά τους πάει πέντε-πέντε
-
Πενήντα χρόνια φυλακή τιμώρησα το χάρο
να ’σαι πάντα ελεύθερη, μαζί σου να γουστάρω
Δείτε Επίσης