Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2009

Σαν βγαίνει ο Χότζας στο τζαμί - Ταμπλατούρες - Midi

Τραγούδι : Σαν βγαίνει ο Χότζας στο τζαμί
Μουσική/Στίχοι: Σταμούλης Γιάννης/Βασιλειάδης Χαράλαμπος
Ρυθμός 9/4 (9/8) Ζειμπέκικο
Κατεβάστε την Ταμπλατούρα για μπουζούκι από ΕΔΩ
-
Στίχοι - Συγχορδίες

-


Dm Cm Dm Cm Dm
Σαν βγαίνει ο Χότζας στο τζαμί
Dm Cm Dm Cm Dm
Αργά σαν σουρουπώνει
Gm D Gm F D# Dm
Κι όταν θα πει το μπιρ Αλλάχ, μπιρ Αλλάχ
Dm Cm D# Dm
το στήθος μου ματώνει
Gm D Gm F D# Dm
Κι όταν θα πει το μπιρ Αλλάχ, μπιρ Αλλάχ
Dm Cm Dm D# Dm
το στήθος μου ματώνει
-
Τέτοια στιγμή σε γνώρισα
στα μακρινά τα ξένα
Κι όταν ακούω μπιρ Αλλάχ, μπιρ Αλλάχ 2x
ο νους μου πάει σε σένα 2x
-
Στα βάθη της Ανατολής
στη μαύρη ερημιά μου
Όταν ακούω το μπιρ Αλλάχ, μπιρ Αλλάχ 2x
ματώνει η καρδιά μου 2x


-
Όταν βρίσκω καλό βίντεο από το τραγούδι θα το βάζω
-
Δείτε Επίσης